czwartek, 20 września 2012

Wojciech Młynarski- Kocham Jutro



Kolejny dzień zamyka bramy 
I słońce w głębi mórz się skryło,
Oto czas przeszły dokonany
To już historia, to już było

Niczego zmienić w tym nie mogę,  Lecz przez zakręty życia mego Mogę wyruszyć w dalszą drogę
Z nadzieją nową i dlatego
Kocham jutro  Z jego każdą obietnicą

Z jego wielką tajemnicą  Kocham jutro

Kocham jutro  Co porwane myśli sklei Które bratem jest nadziei  Kocham jutro

Kocham jutro  Co mi każe mylnie sądzić Głupio pytać, ciężko błądzić  Kocham jutro

Kocham jutro  Co objawi mi ład życia W zadziwieniu i w zachwycie  Kocham jutro...

Jutro ciekawi mnie ogromnie  Jest szansą, która wszystko zmienia, Dlatego nie spisuję wspomnień
Ale notuję swe marzenia  Marzenia kształt szalony mają
Są rozpalone do białości  I chociaż rzadko się spełniają
To nie umniejsza mej miłości  Kocham jutro  Kocham świt w Ardeńskim Lesie Co odmianę mi przyniesie  Kocham jutro

Kocham jutro  Kocham życie w ciągłym biegu
Ślad na piasku, ślad na śniegu  Kocham jutro  Kocham jutro
Kwiaty, co twój balkon zdobią  Nuty, które się sposobią  Kocham jutro

Nie patrz smutno  Odgoń z czoła chmurę ciemną
Dłoń mi podaj i wraz ze mną  Kochaj jutro...

Kocham jutro  Z jego każdą obietnicą Z jego wielką tajemnicą  Kocham jutro

Kocham jutro  Co mi każe mylnie sądzić Głupio pytać, ciężko błądzić  Kocham jutro

Kocham jutro  Co objawi mi ład życia W zadziwieniu i w zachwycie Kocham jutro...  Kocham, kocham, kocham...

Brak komentarzy: