czwartek, 14 czerwca 2012

Agnieszka Osiecka - Tylko łóżko



Elżbieta Mozyro - Namietność





Tobie chodzi tylko o łóżko
a ja jestem małą kaczuszką,
której trzeba miłości i wsparcia
i czasami czegoś do żarcia.
Proszę, zostań czasami do rana,
o pięknej żonie rzadko mów,
czasem wykup na kartkę szampana,
i złotą rybkę dla nas złów.
Że się wkrótce- dla mnie- rozwiedziesz,
tak mi czasami skłam,
czasem powiedz, że ze mną wyjedziesz,
już nigdy, nigdy sam.
Tobie chodzi tylko o łóżko,
a ja jestem rajskie jabłuszko,
które pragnie miłości i wsparcia,
i czasami czegoś do żarcia.
Czasami kochaj mnie po trzeźwemu,
o wspólnym kącie słówko rzuć,
czasami przedstaw mnie gdzieś znajomemu,
nie mów, że wszystko muszę psuć.
Na rozstanie nie mów "to zabieg",
ładniej , kochany, mów,
czasem wyśnij coś dla mnie na jawie,
nie żałuj paru słów.
Tobie tylko chodzi o łóżko,
a ja jestem takie cacuszko,
które pragnie miłości i wsparcia,
- nie tylko czegoś- do żarcia.
Proszę odejdź bez bicia i grzecznie,
jak z telewizji gentelman,
"Ja do dzieci- rozumiesz-koniecznie",
I "Ukochana, to był sen"
Że wkrótce się do mnie odezwiesz,
tak mi pod drzwiami skłam,
...z czasem zmień się w taką poezję,
którą jesteś...którą byłeś-ty sam.

 

Brak komentarzy: